PREGUNTES FREQÜENTS SOBRE EUREKA! HO HE TROBAT!


Per a què serveix Eureka! Ho he trobat!?


Eureka! Ho he trobat! proporciona un extens banc de recursos configurables, multiidioma i sempre diferents, que li permet complementar la seva proposta pedagògica.

Amb la plataforma de continguts Eureka! Ho he trobat! podrà crear el que vulgui sense esforç i modificar-ho les vegades que calgui. La filosofia és la de no qüestionar ni metodologies ni formes de treball, simplement oferir eines que facilitin la tasca del dia a dia i que cobreixin les necessitats concretes de cada moment. A més, aquests recursos apareixen amb el logotip del seu propi centre educatiu.


Puc complementar el meu projecte educatiu amb els recursos digitals?


Sí, per descomptat, independentment de si es fa servir el projecte educatiu d’una editorial o del mateix centre. Eureka! Ho he trobat! és un extens banc de recursos organitzats en diferents categories, relatius a tots els temes curriculars i transversals, que permeten treballar/jugar amb els nens i nenes en diferents entorns i suports.


Els recursos tenen el logotip del meu centre educatiu?


Sí, sempre. Cal que, prèviament, es pugi una imatge del logotip del centre a la pàgina del perfil d’usuari. Una vegada pujada la imatge, aquesta apareixerà en lloc del logotip d’Eureka!


Puc fer servir els recursos en una pissarra digital?


Sí. Una pissarra digital interactiva (PDI) no és més que un perifèric d’un ordinador, i el banc de recursos treballa sobre un entorn web compatible amb qualsevol ordinador i sistema operatiu.


Puc fer servir els recursos en una tauleta o un telèfon?


Sí. N’hi ha prou d’accedir a la pàgina web d’Eureka! i entrar a Ho he trobat! Els recursos digitals es poden obrir des de la tauleta o el telèfon i funcionaran perfectament. Per fer servir els recursos és recomanable posar-los a pantalla completa. També és imprescindible la connexió a internet.


Es pot desar la configuració di els recursos?


La filosofia dels recursos és crear una cosa nova cada cop per captar l’atenció dels més petits, estalviant esforç, feina i temps al professorat. Per tant, no es preveu que es desi la configuració.


L’accés a Eureka! Ho he trobat! consisteix en una subscripció anual?


Sí. Obrint un compte d’Eureka! tindrà llicència d’accés tant a Eureka! Ho he trobat! com a Eureka! Creem durant un any natural; és a dir, 365 dies. Durant aquest temps podrà accedir a tots els recursos digitals i també a l’eina de creació de fitxes. Així no cal esperar al començament de curs i podrà gaudir d’ofertes i promocions que llancem periòdicament.


Quines són les formes de pagament?


Es pot pagar amb targeta de crèdit a través d’un TPV virtual, mitjançant transferència bancària o ingrés en compte. Els nostres delegats comercials l’assessoraran sobre les formes de pagament disponibles i trobaran la millor per a vostè.

Una vegada comprovat que s’ha rebut l’import de la transacció, es posarà en marxa l’accés a la plataforma o la comanda a la impremta dels quaderns personalitzats.


Com es renova el servei?


Uns dies abans que venci la subscripció anual, li arribarà de forma automàtica un correu electrònic informant de la caducitat del servei. Llavors vostè ha de decidir si el vol renovar un any més.